Tina Martino

Stratejik Pazarlama ve Zeka Müdürü, OCTO Telematics

Tina Martino, OCTO'da Stratejik Pazarlama ve İstihbarattan sorumludur. Ağırlıklı olarak Telco ve ICT şirketlerinde olmak üzere; teknik ön satış, ürün tasarımı, pazar stratejisi, XaaS ve IoT uygulamalarına dayalı yeni iş modelleri, mobilite endüstrisine odaklanan büyük veri (big data) analizi alanlarında 30 yıllık deneyime sahiptir. Lisans eğitimini Bilgisayar Bilimlerinde, yüksek lisansını Pisa Üniversitesi'nde Büyük Veri, Analitik ve Sosyal Madenciliği alanında tamamlamıştır. OCTO'nun dikey pazarlardaki ürün pazarlama ve sigorta, filo telamatik, otomotiv, mobilite paylaşımı alanlarında değer önermesini belirleyen şirket stratejilerinden ve analizlerden sorumludur. OCTO ile çeşitli üniversiteler tarafından ortaklaşa geliştirilen AI, ML ve Büyük Veri Analizine dayalı akıllı hareketlilik projelerinde bilimsel koordinatör olarak çalışmaktadır. OCTO'ya katılmadan önce, Siemens'te M2M çözümleri ve Akıllı Ulaşım Sistemleri, Ölçüm ve Endüstriyel Otomasyon gibi IoT uygulamaları alanında pazar geliştirmesine öncülük etmiştir. Siemens'teki görevinden önce Viasat'ta satış sonrası otomotiv çözümlerinde İş Geliştirme Müdürü olarak görev yapmıştır. TIM'de (Telecom Italia) farklı dikey pazarlarda ağ mimarisi ve bilgi iletişim teknolojileri iş geliştirmesi alanlarında kapsamlı bir deneyime sahiptir.


Oturumlar

# Oturum Adı Gün Saat Salon #
1 Akıllı şehir tasarımında dijital dönüşüm yolculuğu 02.10.2021 10:00 - 11:30 Oda 1